fredag 26 mars 2010

Det är FREDAG!


Nu sitter jag här, (Samantha - den mörkhårig pusselbiten som du ser i bilden) och är, alldeles, ensam.....

Ellen är på Ljungskileskolan och leka, och Märit är på något uppdrag. Så jag har kollat min email, både jobb och privat, och MA inboxen! :) Det regnar lite ute och jag vill se solen!

Men jag är för det mesta....GLAD! Gud är god, och vi är jättelyckliga att få göra det vi gör. Nu börjar det trilla in lite anmälningar till Mission Adventures, och det känns BRA!

Vi ska välkomna några medarbetare till oss nästa vecka! David Svensson, som kommer att jobba med oss heltid, och Johan, Linn och Isak som ska vara med en hel del! Det gillar vi! 5 toast!

Igår hade vi 'work day' på Restenäs, och nu till helgen är det 'Extreme Makeover Restenäs!' Nice. Men jag ska tyvärr inte vara med, eftersom jag ska sjunga på en kompis bröllop! Tjohej! Jag gillar bröllop. Man får klä ut sig riktig fin, sjunga (om man är jag), käka god mat och träffa nya människor! Så säger jag, en utåtriktad människomänniska....(är det ett ord?)

Iallafall! HA.EN. RIKTIGT BRA helg! Och glöm inte anmäla dig innan tisdag för Mission Adventures!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar